2014. február 5., szerda

Paleo ravioli


Már napok óta motoszkált a fejembe, hogy a tökmagos pesto maradványait fel kellene használnom valamihez így jutottam el a ravioli gondolatához. Kissé lehetetlen küldetésnek tűnt, ugyanis még tésztát se csináltam soha, a neten se találtam semmit, hogy valaki egyáltalán próbálta volna, de hát szeretjük az ilyen szituációkat úgy hogy neki estem mondván lesz ami lesz. 

...és sikerült, nem esett szét, ízre is rendben volt egy kicsit vékonyabbra kellett volna nyújtani ennyi baja volt csupán.

Hozzávalók:
70 g tápióka keményítő
30 g szezámliszt
2 db "S" méretű tojás
egy csipet só

A hozzávalókat összedolgozzuk, kemény tésztát kapunk amit belisztezett deszkán kinyújtunk (próbáltam két sütőpapír között is, de úgy nekem nem működött). Kör alakú formákat szaggatunk, egy-egy tészta közepébe teszünk egy kis kanálnyi pestot majd beborítjuk egy másik tésztával. A széleket összedolgozzuk és villával még be is nyomkodjuk, hogy tutira ne essenek szét. 
Bő forrásban lévő sós vízben főzzük olyan 5-10 percig, reszelt sajttal (akinek nem inge a kompromisszumos kemény sajt az ne vegye magára) és cocomassal tálaljuk.


A végeredmény: nagyon ígéretes, ha sikerülne vékonyabbra nyújtani a tésztát, ezernyi lehetőség nyílna meg sós vagy édes töltési variációkra :)...

MÁJUSI KEDVEZMÉNY: 
A hozzávalókat megtaláljátok jó áron a Diétás - Ételek Webshopban Egész májusban kedvezmény jár a blogra látogatóknak az alábbi kuponkóddal: 

DÉWPILLECUKORKAK -5%





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése