2014. május 21., szerda

Rumos diós datolyás fagyi dió grillázzsal (paleo)


Itt a fagyi szezon, így hát eljött az ideje, hogy én is el kezdjek gyártani minden mentes finomságokat fagyi gép és fagyi kanál :D nélkül egyelőre...

Hozzávalók:
2 banán
14 szem kimagozott datolya (szirup mentes)
3 ek kókuszzsír 
2 marék dió
1 kk rumaroma
1 tk fahéj

A banánt, a datolyát, 1 marék diót, 2 ek kókuszsírt aprítóba tesszük és összeturmixoljuk. 1 marék diót felaprítunk kicsit megpirítjuk, a lágy kókuszsírba elkeverjük a fahéjat és a dióra öntjük és szépen átpirítjuk az egészet, és hagyjuk, hogy ragadós masszává alakuljanak.
Összekeverjük a grillázst és a datolyás masszát majd mélyhűtőbe tesszük keménykedni. Na kérem szépen én nem kevergettem át óránként, hanem bent hagytam egy éjszakára és annyi. Így is kellőképpen krémes, lett és lágy.


A végeredmény: finom, lágy és krémes fagyi. Gazdag ízvilág egy kicsit talán édes nekem, de lehet csak azért mert elszoktam tőle. Lehet legközelebb kevesebb datolyát teszek bele és több diót :).


MÁJUSI KEDVEZMÉNY: 
A hozzávalókat megtaláljátok jó áron a Diétás - Ételek Webshopban Egész májusban kedvezmény jár a blogra látogatóknak az alábbi kuponkóddal: 

DÉWPILLECUKORKAK -5%



2 megjegyzés:

  1. Szia :) megcsinaltam ezt a fagyit, es nekem az ejszakas melyhutoben pihenes utan kokemeny lett... :( mit csinalhattam rosszul? Izre amugy nagyon finom :D gratula a blogodhoz, nagyon jo kis dolgok vannak rajta :) Nora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! köszi! :) Semmit nem csináltál rosszul szerintem, nekem is keményre fagyott, de egy kicsit hagytam állni és utána szedtem belőle és állagra krémes volt és lágy. Nekem ez volt az első fagyis próbálkozásom, valószínűleg óránként át kellett volna kevergetni és akkor megelőzhető a kőkeménnyé dermedés, de én ezt lustaságból kihagytam :) , mondjuk engem nem zavart a keménysége.

      Törlés