2015. január 8., csütörtök

Amerika palacsinta, két hozzávalóból (paleo)



Ebből a receptből  indultam ki, bár egy kicsit furcsáltam, hogy csak ilyen kevés liszt kell bele, végül azért változtattam az arányokon, a tojás eltérő mérete és a kókuszliszt lehetséges különbsége miatt. Íme én ezekkel az arányokkal dolgoztam.

Hozzávalók:
4 "L-es" méretű tojás
2 ek kókuszliszt
zsír a sütéshez

A tojásokat jól felverjük, majd hozzáadjuk a lisztet és tovább keverjük, hogy ne legyen csomós. Kicsit hagyjuk állni, hogy a liszt tudjon dolgozni,sűrűsödni. 
(Sűrű lesz a tészta, de nem annyira mint a galuskánál.)
Kevés olajon kisütjük.

Tipp: kicsit feldobhatjuk a tésztáját, hogy míg sül az egyik oldala, a még nyers oldalát megszórhatjuk  banánnal, áfonyával, vagy csoki darabokkal. 

Ebből az adagból nekem 6 db tenyérnyi méretű mini palacsintám lett.



A végeredmény: Ízletes, finom tésztájú, egy kis lekvárral, fahéjjal variálva kitűnő nassolni való. Az igazi ínyencek sósan is ehetik, mivel maga a tészta semleges ízű, szóval bátran lehet kísérletezni sült baconnel, sonkával, szalonnával ... :).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése