2015. február 12., csütörtök

Minden mentes gofri


Ez a gofri nem paleo, próbáltam olyan verziót is, de az őszintén szólva se állagra se ízre nem tetszett, nyilván kell még kísérletezni. Ezt a receptet egy gluténmentes facebook csoportban találtam, egy két hozzávalót cseréltem csak le benne.

Hozzávalók kb 8 db-hoz:
25 dkg rizsliszt
4 tojás
2 dl mandulatej
4 ek kókuszolaj (ezt használtam)
1 kk szódabikarbóna + pár csepp almaecet
1 ek eritrit (ezt használtam)

A tojásokat felverjük, majd hozzá adjuk a folyékony kókuszolajt, majd jöhet az eritrit, a tej és a szódabikarbóna végül a liszt. Sűrű nokedli szerű tésztát kapunk. 
A gofri sütőt kikenjük kókuszolajjal és szépen kisütjük a gofrikat.

Csoki pudinghoz:
1 ek kakaó
2 dl mandula tej
2 ek eritrit (ezt használtam)
1 kk konjac liszt (ezt használtam)

A kakaót, az eritrittel elkeverjük, hozzáadjuk a tejet, végül hozzáadjuk a konjac lisztet és jól összekeverjük, hagyjuk állni kb 10 percet míg besűrűsödik.




A végeredmény: igazi gofri élmény! Frissen a legjobb, másnapra hajlamos kiszáradni, szóval vagy egyből el kell fogyasztani vagy kisebb adagot érdemes csinálni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése