2015. június 25., csütörtök

Csokis mini fánk (paleo)


Rég nem látott barátnéim meglátogattak minket, ennek örömére készültem egy kis baba nézős, zsúr sütikével ;).
A receptet itt találtam, kicsit változtattam rajta, dupla adaggal dolgoztam, illetve nekem vízből is több kellett.

Hozzávalók:
160 g kókuszliszt
4 g szódabikarbóna
115 g eritrit
fél tk őrölt kardamon
2 tojás
20 g kókuszolaj
kb 3-4 dl meleg víz
egy csipet só

Összekeverjük a száraz hozzávalókat, majd a nedves hozzávalókat ( a cukrot, az olajat és a tojást), összevegyítjük a két keveréket..
Végül elkezdjük adagolni a vizet, elég sűrű tésztát fogunk kapni, a víz mennyisége is attól függ mennyire szívja meg magát a kókuszliszt, vaj szerű állagot kell elérnünk. 

Mini fánk sütőt megkenjük kókuszolajjal, kis golyókat formázunk a tésztából és a mélyedésekbe helyezzük, majd kisütjük, 

A kisült fánkocskákat, olvasztott étcsokoládéba mártjuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése