2015. október 16., péntek

Fahéjas csiga (glutén- és cukormentes)


Ez a süti eredetileg gofrinak készült, mivel csak kb 20 percem volt az elkészítésére, azonban a tészta elég jól összeállt, ezért gondoltam egyet és megcsináltam csigának. Jó döntés volt, mert nagyon finom, puha (még 3 naposan is) csigusz lett a végeredmény :). 

Hozzávalók (kb 10 db kisméretű csiguszhoz)
50 g túró
3 ek kókuszolaj (ezt használtam)
2 ek víz
1 tojás
2 ek zabpehely
1 ek eritrit  (ezt használtam)
1 ek tápióka liszt (ezt használtam)
1 ek barna rizsliszt (ezt használtam)
1 ek kókuszliszt (ezt használtam)

A töltelékhez:
2 ek eritrit (ezt használtam)
1 púpos tk fahéj

A túrót összekeverjük a tojással, olajjal, vízzel majd jöhetnek a lisztek, a zabpehely, és az eririt. Jól kezelhető, gyúrható tésztát kapunk, amit két sütőpapír vagy folpack között kinyújtunk és megszórjuk fahéjas eritrittel, összetekerjük és 1 cm vastagságú csigákra vágjuk. Előmelegített sütőben 12-15 percig sütjük.

A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON BESZEREZNI:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése